2013. december 17., kedd

Írói utószó - azaz az utolsó bejegyzés

Sziasztok! Hát ... Már megint később jelentkeztem :D Féltem megírni ezt a hülye "elköszönést", vagy mi ez ... Nekem nem mennek az ilyenek. De nem is magyarázkodom, inkább kitérek a lényegre!
Sokan kérdeztétek, hogy mikor lesz következő rész ... Elég rosszul esett, hogy nagyban szartatok arra, hogy elolvassátok a bevezetőt! Csak én vagyok az a "becsületes" ember, aki azt mindig elolvassa? Na mindegy is ...
A másik ... Nagyon szeretném megköszönni a rengetek megtekintés/kommentet/visszajelzést! Én ezekről készítettem is magamról egy kis emléket, csak hogy, emlékezzek, mivel rettentően rossz a memóriám .. :)

Megtekintések, és követők száma :)
És teljesen tisztában vagyok vele, hogy a blog olvasóinak száma kétszer ennyi (ha nem több), csak mivel a blogger nem engedte, hogy Rendszeres olvasók modult rakjak ki, ezért nagyon sokan nem tudtatok követni. De volt, aki így is megoldotta ^^
Aztán ott vannak a kommentek ...
74 komment ... 74!

És azt is el kell még mondja, hogy két perce néztem ugyan ezt, és akkor még csak 11 napi megtekintést mutatott ... Máris 14 :) CSODÁLATOSAK VAGYTOK!

Hatalmas nagy köszönettel tartozom nektek :) Ti tartottátok bennem a lelket, csakis miattatok szenvedtem ezzel a bloggal. De leginkább Adának tartozom köszönettel. Hisz ő volt az én kis segítő manóm :)

És igen, jól látjátok, azt írtam, hogy szenvedtem. Szenvedtem, mert nagy fába vágtam a fejszém.
Mindig is szerettem kifejteni a dolgokat, nem szerettem, ha túl sok párbeszéd volt egymás alá pakolva. Ebben a blogban azért is volt annyi "jelenetváltás". Volt, hogy néha szinte küzdöttem! Azért elég nehéz egy vak lány szempontjából írni, nem de? ;)

Aztán most meg szeretnék nektek említeni egy esetet. Egyszer, mikor a facebookom görgettem találtam egy bejegyzést. Egy 1Ds oldal kért segítséget. Azt mondta, hogy olvasott egy blogot, ami Harrys, és a főszereplő csaj vak, de már nem találja. Egy lány belinkelte a blogom (amikor ezt megláttam szinte repestem az örömtől!), de azt mondta, hogy nem az. Akkor három opció villant be. Egyik az volt, hogy megzavarta a designváltás. A másik az, hogy valaki elkezdett előttem egy ugyan ilyen blogot. A harmadik pedig az, hogy valaki rólam másolt. Mai napig rejtély számomra, de akkor egy jó időre elgondolkodtatott ...

És ha esetleg valakinek hiányozna az írásom az ne csüggedjen, nem tűntem el az írók köréből :D Ha IDE kattintotok, akkor megtaláljátok az aktuális blogom. (Már párszor kiraktam, de biztos, ami biztos)
Vagy ha esetleg valaki Adát hiányolná, akkor IDE kattintson!

És azt hiszem, hogy kifogytam a mondanivalókból ...

MÉG EGYSZER MEG SZERETNÉM KÖSZÖNNI NEKTEK, OLVASÓKNAK, HOGY OLYAN CSODÁLATOSAK VAGYTOK, ÉS, HOGY MINDIG KIÁLLTATOK MELLETTEM.

Hát ... ennyi lett volna :)

Big Love,
Tina xx

3 megjegyzés:

  1. Szia Tina! :)
    Tudom, hogy már több mint egy éve írtad ezt a bejegyzést (pontosan: 1 éve, 6 napja), de én csak most találtam rá a blogodra. Ma találtam meg, és el is olvastam. Gondolkodtam rajta, hogy kommenteljek-e ide, hiszen már régi a blog, és lehet, hogy ezt a kommentárt nem is fogod látni már, de hátha, és mivel ide nem érkezett sajnos komment, ezért hátha én megörvendeztetlek a véleménnyel, ha persze fogod látni! Nekem hihetetlenül tetszett! Nem volt sablon blog, látszott, hogy rengeteg munkád-munkátok van benne, és, hogy szívesen írtad! Köszönöm az élményt Nem szeretek szomorú blogokat olvasni (mert nekem a vakságról, rögtön ez jut eszembe, és nem is akartam hozzá látni e miatt a blognak), de mikor elkezdtem, rájöttem, hogy ez sokkal jobb, mint az átlag minden happy blogok...Gondolom elég nehéz lehetett-ahogy írtad is-megírni ezt a blogot egy vak lány szemszögéből, amiért nagyon becsüllek, és szerintem nagyon megérte. Én a napokban lettem harry fan (Mert alapból én Zayn, Louis fan vagyok!), és nagyon jó, hogy ez volt az 1. Harry-s blogom! Nagyon élveztem! És nem baj, hogy nem volt olyan hosszú, lehet, hogyha tovább nyúztad volna, már nem lett volna az igazi. Mellesleg én mindig elolvastam amiket a részek fölé írtál! ;) :D Amelyik blogodat linkelted, be fogok nézni, mert kíváncsi vagyok más munkáidra is! Még egyszer köszönöm szépen az élményt, hogy megírtad, s olvashattm (minden követelményemnek megfelelt [Helyesírás, kidolgozottság, blog design (ami egyszerű, de nagyszerű), és a fejléc ami kifejezetten tetszik, mert nincs túl spilázva, minden raja van ami kell, és kilehet rajta igazodni, de még is ízléses)]. Én amúgy az utolsó részt végig mosolyogtam! :) Nekem kicsit lezáratlannak viszonyult a vége, lehetett volna valami jó lezáró 1-2 sor, de te tudod, és ez így is tökéletes volt! Remélem megfelelt a vélemény kinyilvánításom, és nem bántottalak meg esetleg semmivel?! :) Remélem egyszer látod majd ezt a kommentet! :) És mivel mindjárt karácsony, ezért Boldog Karácsonyt, és szünetet, és Új Évet! :) További sok sikert, Puszillak!! <3
    xoxo Niké Fox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.1.: nekem az egyik kedvenc részem: Mikor Harry elvitte Amy-t a srácokhoz, és kitapintotta az arcukat! :)) :3
      Ui.2.: Remélem nem baj, hogy kicsit hosszú lett a kommentár!
      Ui.3.: Én nagyon örülnék annak, ha tudnánk még beszélgetni, mert megszeretnélek ismerni, szóval ha te is (mert nem muszáj ám :D, csak kellenek a 1D-s barátnők, és megakarom ismerni e csodás blog íróját), akkor itt egy Facebook link: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008609955899

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés