2013. szeptember 4., szerda

°Chapter Fourteen°

- Miért, ennyire hasonlítunk? - kérdezte az egyik, kissé sértetten. - Nem, hanem azért mert nem látok - magyaráztam.

- Harry! Te ... Egy vak lányt hoztál? - suttogta valaki
- Ugyan Louis! - kezdett bele halkan Harry, de én közbeszóltam
- Bocsi de ... A vak azt jelenti, hogy nem látok ... Viszont a hallásom kiváló! - fordítottam a fejem a hang irányába
- Bocsi Amy! - fogta meg a vállamat Harry - Gyere üljünk le a nappaliba. - a vállamnál fogva vezetett és terelgetett, utána éreztem ahogy finoman megnyomja a vállaimat, ezzel ülésre kényszerítve. Egy puha bőr borítású kanapén találtam magam, utána éreztem, hogy megsüpped a két oldalamon az ülőpárna. Harry folyamatosan érintett, hol a kezem, hol a vállamat, így tudtam, hogy ő a jobb oldalamon van.
- Ki ült mellém balról? - fordítottam Harry felé a fejemet
- Louis vagyok! - válaszolt a fiú
- Nem haragszol meg, hogy ha ... Megérintem az arcod? - kérdeztem szégyenlősen
- Öööööhhm ... - hallottam ahogy elgondolkozik. Zavart, hogy én más vagyok, mint ők. Lehajtottam a fejem és az ujjaimmal babráltam.

- Louis! Ő így tudja meg, hogy hogyan néz ki az arcod! - magyarázta neki Harry
- Abból, hogy megérint? - hitetlenkedett
- Igen! Tudod képzelőerőm azért van! - motyogtam. Néhány másodperc telhetett csak el, mikor éreztem, hogy balról két kéz fogja össze az enyéimet és felemeli. Egészen az arcáig vezette őket, majd óvatosan rásímította az ujjaimat és tenyeremet az arcának vonalára. Elmosolyodtam a puha bőrét érezve. A ráncaiból éreztem, hogy ő szintén mosolyog rám. Ahogy az első találkozásunkkor Harryvel, most Louis arcát is hasonló képpen tapogattam végig. Folyamatosan mosolygott, kissé borostás volt. Az ujjaimat feljebb vezettem, a homloka tetejére, így az ujjaimat puha hajtincsek csiklandozták. Kis idő után óvatosan elhúztam a kezeimet az arcától - Köszönöm Louis! - mosolyogtam felé
- És? Milyen vagyok? - kérdezte izgatottan, amitől elnevettem magam
- Te egy elég vidám ember lehetsz ... Végig mosolyogtál! - jegyeztem meg - És kicsit idősebb, mert erős arcszőrzeted van ... - itt halk kuncogásokat hallottam a szoba több pontjáról - De a hajad igazán puha, kellemes!
- Nem vagyok annyira idős! - duzzogott.
- Oké Amy! Vele végeztél? Jöhetek én? - hallottam egy fura, mégis különleges akcentust a jobb oldalamról
- Igen! Gyere közelebb és segíts ... Először is ... Te ki is vagy?
- Niall vagyok!
- Rendben Niall! Fogd meg a kezemet és tedd az arcodhoz ... Úgy ahogy Louis tette! - adtam ki az utasítást. Puha kezek fogták meg az enyémet és máris az arcához tette. Áttapogattam a puha arcát, utána a haját is. - Rendben van! - mosolyogtam
- Elmondod mit gondolsz? - kérdezte ugyan olyan izgatottan, mire halkan nevettem.

- Persze, ha ennyire szeretnéd! - kacagtam tovább - Oldalt a tüsisebb hajad és a fejd tetején belőtt hajhoz már hozzá sem mertem érni - cukkoltam kissé - Az arcod síma, hibátlan! - mosolyogtam - Szinte már irígylésre méltó! A bőröd kellemes. - motyogtam elgondolkodva
- Oké oké ... Elég ennyi neked Nialler! - szakított félbe egy újabb hang
- Azt hiszem újabb jelentkező van! - nevettem. Eléggé felbátorított, hogy nekik tetszett, hogy találgatok a kinézetüket illetően - Szóval, kihez van szerencsém?
- Zayn, Zayn Malik! - mondja mosolyogva és már fogta is a kezem és szinte azonnal az arcát érintettem. - Na? Mondd csak! - motyogott a kezem alatt türelmetlenül
- Oké szóval ... Borosta - mormogtam szinte magamnak, mire balról Louis győzedelmesen felordított
- Tehát ő is idősebb!
- Nem ... Az ő arcszőre puhább, mint a tiéd ... Ő fiatalabb lehet, mint te .. Nem sokkal ... - mondtam totál elgondolkodva - Apró ráncok a szád és a szemed körül ... Mosolyogsz! - én is elmosolyodtam - A bőröd olyan .. Selymes, a hajad pedig írtó puha! Óh te jó ég, te fodrászhoz jársz naponta? Nagyon rendben lehet a hajad! - csodálkoztam és elvettem a kezem, visszatettem a lábamra.
- Nem! Én tartom rendben, naponta! - válaszolt büszkén csilingelő hangon
- Ja, naponta ... Órákig a tükör előtt áll, és a haját babrálja ... - suttogta Louis, mire halkan kuncogni kezdtem
- Na elég, én sem akarok kimaradni semmiből! - lépteket hallottam, majd a padló recsegéséből gondoltam, hogy leült elém valaki. - Liam vagyok! - bólintottam

- Nos Liam! Szintén elég puha a bőröd, kellemes!
- Köszönöm! - egy aprót rándult, majd újra ellazult az arca
- Nagyon sima, sehol egy mosolyránc ... Elég nyugodt embernek gondollak. - állapítottam meg

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) <3 Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Kövit hamar! Éretésgi mellett olvasom a blogodat is, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a blogod pedig még csak most kezdtem olvasni!:D Várom a folytatást.^^
    xxPetra

    VálaszTörlés
  4. Kövit hamar nagyon tetszik :))!

    VálaszTörlés