2013. október 8., kedd

°Chapter Sixteen°

Sziasztok! Némi (khm) késés után meghoztam a részt! Tudom, ez is rövid lett, de engedem, hogy dolgozzon a fantáziátok :) Komikat kérek! 
Jó olvasást :)

Tina xx ♥

Öröm tölt el, ha arra gondolok, hogy anyáék kezdik elfogadni.


***

- Szervusz, Harry - hallottam apa kedves hangját, a bejárati ajtó felől.
Egyből izgatott lettem, melegség járta át a testem, és egyben izgultam is. Féltem, hogy mit szólnak majd anyáék. De nem tudtam túlzottan rettegni, mert az kötötte le a gondolataim, hogy Harry a közelben.
Mint egy idétlen, szerelmes kamasz.
- Jó napot, Mr. Gray - válaszolt Harry illedelmesen, majd hallottam, ahogy bejönnek. Felpattantam a kanapéról, és a folyosó felé vettem az irányt - Szia, Amy - köszöntött Harry mosolygós hangon, majd megölelt, és adott egy puszit az arcomra. Éreztem, ahogy a vérnyomásom enyhén felszökik, és pír terül ki az arcomon.
- Gyertek enni! - szólt anya.
- Na végre - sóhajtott apa, és hallottam, ahogy összedörzsöli a tenyerét. Képes volt egész délután nem enni azért, hogy majd elzabálja tőlünk az ebéd felét.

- És mondd csak, Harry ... Milyen híresnek lenni? - kérdezte apa, evés közben.
- Hát néhanapján elég nyomasztó - kezdett mesélésbe - De, amúgy nincs vele baj.
- És, hogy ismerkedettek meg Amy-vel? - szólalt fel anya.
- Hát még nem mesélte? - mosolygott - Rám öntötte a kávém, majd elkísért a mosodába. Nagyon aranyos volt, ahogy erősködött, hogy ki akarja fizetni - kuncogott.
- Hát igen, makacs egy lány - mondta apa. Nem zavarja, hogy itt vagyok?
- Khm - adtam a tudtára, hogy én is asztalnál ülök.
- Öhm ... Tudom, hogy elég korai, de lenne egy kérdésem ... - motyogta Harry, alig hallhatóan. Zavarban volt.
- Mondd csak, Harry - mosolygott anya. Hihetetlen, hogy fél óra alatt, mennyire megkedvelte. Pedig eddig ki nem állhatta szegényt.
- Szóval ... Szeretném, ha Amy a barátnőm lenne ... De jobb szeretném, ha áldásuk adnánk ránk.
- Atyaég - szaladt ki apa száján.
Várjunk csak, ez még nekem is új volt! 
A villám kicsúszott a kezemből, a földön landolt. 
Harry Styles azt akarja, hogy ... ÚR-ISTEN!

***

- Üdv köztünk, Mrs. Styles - vigyorgott Liam, vagy Louis ... Még mindig nem bírom megkülönböztetni a hangjukat - Végre leszálltál közénk, a felhők közül? - cukkolt tovább, mire én csak fülig pirultam.
- Liam, állj le! - karolt át Harry izmos karjaival. Kicsit közelebb húzódtam hozzá, reméltem, hogy elnyel a pólója.
- Jó na, csak vicceltem.
- Nézzétek már Amy-t! Olyan mint egy paradicsom - hahotázott Niall.
- Niall! - sziszegtem rá. Nem hiszem el! Mennyit akarnak még égetni?
- Amy! - válaszolt nevetve, majd elkezdte a popcornt ropogtatni. 
- Van egy ötletem. Majd este elmondom - suttogta Harry a fülembe.
- Mi az? - ragadott magával az izgatottság. Sose tűrtem túl jól a meglepetéseket. Talán azért, mert nem látok ...
- Mondom, este megtudod.
- De én most akarom tudni - hisztiztem öt éves módjára.
- Biztos vagy benne? - kérdezte mosolyogva.
- Igen - bólintottam egy nagyot.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :3 siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  2. wháá....folytasd,nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jóóóó!!!!!!!!kövit kövit!KÖVETKEZŐ RÉSZT!!

    VálaszTörlés