2013. augusztus 14., szerda

°Chapter Twelve°

- Randira hívott! - jelentettem be, talán kicsit túl hangosan, egy óriási vigyorral arcomon.

Jess-ből előfakadt egy sikítás, majd nyakamba borult.
- Életed első randija egy hírességgel lesz! Uram atyám! - örömködött. Boldogságunkat egy nem épp odaillő hang zavarta meg: az ajtó nyitódás.
- Minden rendben lányok? - hallottam meg Anya hangját.
- Igen, persze - válaszoltam fojtott hangon, mivel Jess még mindig a nyakam szorongatta.
- Csak azt hittem, hogy baj van. Jessy, miért sikítottál?
- Ömm ... Csak ... Leárazás lesz egy boltban - improvizált, miközben elengedett.
Anya szó nélkül kiment a szobából, így ismét kettesben maradtam Jessy-vel.
Na már csak az lesz egy nehéz menet, hogy elmondjam anyáéknak ezt az egészet. Mégis, hogy tálaljam fel nekik. "Emlékeztek arra a srácra, Harry-re? Na, kiderült, hogy átvert, ő valójában nem Harry Stewart, hanem Harry Styles, egy híresség. Ó, és elfelejtettem említeni, hogy randira hívott." Így kitörne a harmadik világháború. És talán ez lenne az oka a negyediknek is.

***

Este felé, mikor már Jess se volt itt, lebattyogtam a konyhába, hogy felvigyek egy kis vizet magamnak, meg Bobby-nak valami kaját. Miközben átszeltem a nappalit, meghallottam egy ismerős hangot. A tv-ben ismét az a hülye riporter nő hablatyolt. Megtorpantam, s elkezdtem hallgatni, hogy miről is van szó.
Ez annak a cikknek az ismétlése! - tört rám a felismerés, s egyből elkezdtem a távirányító után kutakodni. Ilyenkor utálom nagyon, hogy nem látok.
- Drágám, mit keresel? - hallottam meg anya hangját, hátam mögül.
- Á, semmit - hazudtam, majd tovább kutakodtam a távirányító után. A tévé hirtelen hangosabb lett, így tudtam, hogy anya megtalálta a keresett tárgyat.
- Ez meg mégis mi? - kérdezte dühösen.
- Ömm ... Pletyka műsor? - kérdeztem egy ártatlan vigyorral arcomon.
- Amy, téged átvert ez a gyerek! És fogadni merek, hogy te erről az egészről már tudtál! - vágta fejemhez a szavakat, amik fájtak, de igazak voltak. Fejem lehajtottam, s úgy igyekeztem vissza a lépcsőhöz - Itt maradsz! - szólt rám anya. Visszaballagtam hozzá, ő pedig leültetett a kanapéra - John, idejönnél kicsit? - kiabált ki anya a konyhába. Jajj ne. Most jön a megszidás.

1 megjegyzés: