2013. május 13., hétfő

~ Első díjunk ~

Hihetetlen, hogy még a csak a második fejezetnél tartunk, és máris kaptunk egy díjat. Köszönjük szépen Nesi-nek!



Kezdeném én, lejjebb megtaláljátok Ada kisregényét is :)


TINA:

11 dolog magamról:

1. A One Direction megváltoztatta az életem. Szó szerint (erről lejjebb olvashattok)
2. Állatbarát vagyok :)
3. Szinte mindenhol én vagyok a legfiatalabb :/
4. Nagyon sok blogot olvasok, de kizárólag jó minőségűeket, szóval ha nem jó a helyesírás, fogalmazás, van benne hangulat jel, vagy rosszabb esetben nem jó a dizájn, egyből ki x-elem.
5. Sokaknak szürke kisegérnek tűnhetek, de ha a barátaimmal vagyok, akkor akkora a pofám, hogy még a szomszéd falu is hallja.
6. A való életben senki nem hív Tinának, ez csak olyan bloggerina név :P
7. Szerintem már észrevettétek, hogy majdnem minden mondatba rakok egy smiley-t. Én így fejezem ki, hogy a mondat közben mit érzek.
8. Van egy kutyám.
9. Minden álmom, hogy eljussak Londonba, Párizsba és Las Vegasba.
10. Sokan Louis-hoz hasonlítanak.
11. Sokat káromkodok :$


Válaszolj 11 kérdésre!



- Hány éves vagy?
        - Ebben a hónapban töltöm a 12-t ^^

- Mi ad inspirációt, amikor írsz? Van-e valami rituáléd /zene, teázás.../
        - Van, hogy egy álmom inspirál, van, hogy egy zene (ez a blog is egy zene miatt jött létre), van, hogy a helyzet amiben vagyok ... Rituálém van, szinte mindig zenét hallgatok blogolás közben (meg eleve is)

- Gondolkoztál-e már rajta, hogy később külföldre költözz?
        - Már vagy egy éve elhatároztam, hogy ha elvégeztem a gimit, kimegyek Angliába egyetemre/fősulira.

- Volt-e már, hogy valakivel összeverekedtél a suliban?
        - Igen, volt, verekedős típus vagyok :$ Majdnem kilöktem egy srácot az ablakon, az egyiket úgy tökön rúgtam, hogy alig bírt felállni .... Folytassam? :D 

- Kedvenc csokid?
        - Milka, azon belül is vagy a mogyorós, vagy az ilyen különlegesebbek.

- Van-e valami plusz, amit a 1D adott neked? A zenéjükön kívül, és a létezésükön kívül, van-e valami, amiről úgy érzed, hogy nekik köszönheted?
        - Igen. Ők tartják bennem nap, mint nap a lelket. És miattuk ismertem meg Adát, aki mondhatni már, hogy a nővérem.

- A srácokon kívül kik még a kedvenc előadóid?
        - Bruno Mars, Rita Ora, Conor Maynard, Ne-Yo, Little Mix, Ed Sheeran (♥), Rihanna ... Sok van :D De a 1D a favourite.

- Írj öt szót, ami téged jellemez!
        - Erőszakos, érzékeny (bár nem mutatom ki), irigy, perverz, jó kedélyű 

- Kedvenc íród? /könyv, nem blog/
        - Leiner Laura, Stephenie Meyer

- Kedvenc fanfiction?
        - Sok van :D De a két kedvenc a Dark és a 1D napjai

- Milyen színű a hajad?
        - Sötét barna, de van, hogy fekete.

ADA:
11 dolog magamról:

1) Őrült vagyok! De nekem így jó :)
2) Imádom a cicákat!
3) Van jelenleg 4 a háznál.
4) Van egy kutyám is.
5) Ha már 5. pont akkor - 5 éve van párkapcsolatom.
6) Amíg nem tudtam, hogy Nesi hány éves, azt hittem, hogy én vagyok a legidősebb!
7) Perverz vagyok, talán túlságosan is! (de próbálom visszafogni magam :D )
8) Csúnyán beszélek, pedig nem kéne!
9) Nem járok suliba!
10) Akik közelről ismernek, tudják, hogy imádom a 1D-t!
11) Unalmamban kezdtem blogolni, mára meg már minden szabad percem az tölti ki!


Válaszaim a kérdésekre:

- Hány éves vagy? 
        - Júliusban leszek 21.
- Mi ad inspirációt, amikor írsz? Van-e valami rituáléd /zene, teázás.../ 
        - Ha szomorúbb rész van, akkor oda illő zene. Egyébként meg teljes csendben tudok csak!
- Gondolkoztál-e már rajta, hogy később külföldre költözz? 
        - Nagyon is sokszor :) Ha tehetném, már ott lennék!
- Volt-e már, hogy valakivel összeverekedtél a suliban? 
        - Bizony, tudnék mesélni! Nem egyszer volt!
- Kedvenc csokid? 
        - Twix, 3Bit, Mars, de táblásból a Milka karamell :P
- Van-e valami plusz, amit a 1D adott neked? A zenéjükön kívül, és a létezésükön kívül, van-e valami, amiről úgy érzed, hogy nekik köszönheted? 
        - A számtalan barát, akikre nekik köszönhetően találtam rá :)
- A srácokon kívül kik még a kedvenc előadóid? 
        - Kapható vagyok bármire! A rap-től a pop-ig tényleg mindent bevesz a szervezetem! Imádom a zenét :) Ebből adódik, hogy sok kedvenc van, de ... Lusta vagyok felsorolni!
- Írj öt szót, ami téged jellemez! 
        - Gyerekes, megbízható, kedves, figyelmes, gyerekbarát
- Kedvenc íród? /könyv, nem blog/ 
        - Szégyen vagy sem, nem olvasok könyveket! Pedig nem harapnak, tudom!
- Kedvenc fanfiction? 
        - Hűűűű! Jó kérdés! Hát, megveszek a Dark-ért :D És imádom azokat, amik perverzek, és piszkosak és ... na jó, nem eresztem el magam, megígértem :D
- Milyen színű a hajad? 
        - Jelenleg én sem tudom. A teteje sötét szőke, világosabb szőke melírral. Az alja az ... Olyan barnás és a legvége fekete (épp egy világosításba kezdtem :) )

És itt lennének a kérdéseink:
1) Hogy találtál rá a 1D-re?
2)  Mi volt az első reakció mikor láttad/hallottad őket?
3) Emlekszel olyan álmodra amiben szerepelt a 1D? Ha igen, mi volt? ( röviden írd meg)
4) Miért kezdtél blogolni?
5) Kedvenc számod a 1D-től?
6) Nézel sorozatokat? Ha igen, milyen fajtákat?
7) Van valami berögződésed?
8) Van kedvenc pillanatod kiskorodból?
9) 1D-n kívül van más kedvenced is?
10) Van szerencseszámod?
11) Van kedvenc rajzfilmed? Ha igen, akkor mi/mik?

Akiknek a díjat küldjük:
1. Nessi : My crazy teacher
2. Bella & Nessi : Forever Young with One Direction
3. Ilovezayn4ever : One Direction story fanfiction
4. Evelin149 : Árnyékban a fény
5. Áron : Áron kicseszekedett blogja

Nagy szégyenünkre csak ennyit tudtunk összeszedni :S Sajnáljuk, de nem nagyon olvasunk sok blogot, ha igen, akkor meg szinte ugyan azokat. 



Na sziasztok emberek! A résszel ahogy csak tudunk sietünk, akinek pedig nem tetszik, hogy nem haladunk, az így járt, sajnálom. Puszi xx

1 megjegyzés: